Izvēlies valodu:

Latvia

Ultra Slim ir efektīvas tievēšanas kapsulas, kuru formula ir pilnīgi dabiska un droša, vairākkārt rūpīgi izpētīta profesionālajās laboratorijās. Ķīmiķu, ārstu un dietologu komanda pierādīja, ka speciāla receptūra, balstīta uz dabiskām sastāvdaļām, garantē līdz 4,5 reizes lielāko tauku neitralizāciju diētas ievērošanas vai fizisko nodarbību gadījumā. Termoģenētisks, dzīves procesus veicinošs tauku
  • » Dabiski nodedzināsi tauku pārpalikumu;
  • » Paaugstināsi enerģētisko potenciālu;
  • » Pārņemsi kontroli pār ēstgribu;
  • » Palielināsi fizisko veiktspēju;
  • » Atgūsi pašpārliecinātību
  • » un pašvērtējumu
Mūsu tauku dedzinātājs nodrošinās efektīvo notievēšanu, it īpaši cilvēkiem, kas nodarbojas ar sportu, jo Ultra Slim uzlabo mūsu izturību un veiktspēju vingrinājumu laikā. Papildus veicina taukaudu dedzināšanu, kas palīdz nomest liekus kilogramus. Kaut arī vienīgi Ultra Slim lietošana negarantē svara zaudēšanu, labāku efektu sasniegšanai mēs ieteicam vienlaikus ievērot veselīgo diētu un nodarboties ar sportu. Zemāk vari atrast dažus padomus efektīvai notievēšanai.
  • Trening fizyczny

    Aerobikas vingrinājumi, tādi kā braukšana uz divriteņa, peldēšana, pastaigas vai skriešana lieliski ietekmē asinsrites sitstēmu un sirds muskuļa kondīciju. Efektīvi pastiprina plaušas un sirds. Savukārt spēka treniņi ļauj veidot lielākas formas, bet tiem ir jābūt veiktiem zem profesionālās uzraudzības. Fiziskā aktivitāte palīdz noturēt enerģijas līdzsvaru, bet vingrinoties mēs dedzinam kalorijas, uzlabojam pašsajūtu un ar prātu izmantojam laiku.

  • Zdrowa dieta

    Ir vērts ievērot veselīga uztura pamatnoteikumus. Viens no galveniem baušļiem skan: “nebadojies”. Tāpēc neizlaiž ēdienreizes, ēd apmērām vienu reizi ik katras 3 stundas, gatavo uz olīveļļas. Ēd veselīgus ēdienus: dārzeņus, vistas gaļu un zivis. Ir jādzer daudz ūdeni. Tam, ko mēs ēdam ir milzīga ietekme uz mūsu veselību. Diemžēl, mūsu barošanas paradumi ne vienmēr atbilst organisma vajadzībām. Visbiežāk mēs mēdzam ēst ātri, lai remdētu izsalkumu, aizmirstot par barības saturu. Viena lieta ir kaloriju piegādāšana organismam, bet pavisam cita ir uzturvielu (vitamīni, aminoskābes) uzņemšana. Dietologi saka, ka mums ir jāpievērš uzmanību tam, ko mēs ēdam. Ir jāievēro veselīgā uztura pamatnoteikumus. Tāpēc nedrīkst izlaist maltītes, ir jāēd vienu reizi katras 3 stundas, gatavot ar olīveļļu un ēst vairāk dārzeņu, vistas gaļas un zivis. Dzersim vairāk ūdeni.

  • Wypoczynek i sen

    Veselīgs un mierīgs miegs ir pareiza metabolisma nepieciešams nosacījums. Tātad atceries, ka vajag gulēt vismaz no 6 līdz 8 stundas diennaktī un ļaut organismam atjaunoties. Tad ir iespējama kaloriju dedzināšana, jo tas kā tu guli ir tikpat svarīgs, kā Tavs uzturs. Jo labāk sTu atpūties, jo vairāk ir entuziasma un dzīves spēka. Tad arī ir vieglāk veltīt laiku fiziskiem vingrinājumiem, nevis sedēt uz divāna un nemitīgi baudīt gārdumus. Miegs un atpūta ir veselīga dzīvesveida pamats.

“Gribot ātrāk notievēt es sāku apmeklēt aerobikas nodarbības, bet mans svars palika tāds pats. Kad nejauši uzzināju, ka man var palīdzēt spēcīgs tievēšanas līdzeklis ar nosaukumu Ultra Slim, es nevilcinoties nolēmu to izmēģināt. Rezultāti bija labākie nekā vispār biju domājusi. Ultra Slim motivē mani tālākiem vingrinājumiem un tagad man patiešām patīk fiziskās aktivitātes, kad varu redzēt efektus.”
Baiba, 27